niedziela, 1 sierpnia 2010

RISOTTO Z BOBEM I KURKAMI


Składniki:
• Ryż
• Bób ugotowany wcześniej
• Kurki podsmażone z cebulką
• Więcej cebuli
• Czosnek
• Tymianek, pieprz,
• bulion

1. Zeszklić cebulę + przyprawy.
2. Dodać ryż, chwilę podsmażyć, zalać wodą bądź bulionem.
3. Pod koniec gotowania dodać bób i kurki.


Są wakacje i totalny brak czasu mi dokucza. Gotuję głównie na kuchence turystycznej. Zwiedzam, chodzę , jeżdżę z północy na południe. Cudnie!

Będąc w Sopocie obowiązkowo odwiedziliśmy Giuseppe’go!

7 komentarzy:

  1. O! Jaki fajny pmysł na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z połączeniem bobu i kurek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy odwiedzają Sopot :-) a ja tak daleko mam :-( ale planuje we wrześniu tam pojechać na lody :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba końcówka tego wpisu.. :-) i ja poznałam już smak tych cudownych lodów. 5 smaków w ciągu dwóch wizyt. będę wracac często, w końcu mam tak blisko.. a to zdjęcie widziałam na stronie GG na facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuchenka turystyczna i lody to podstawa wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń